نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

مجله علمی خبری
دانش خود را بیفزا

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه تصاویر و نوشته های غیر اخلاقی در سایت ها و اجتماعی شدن کودکان

پیشینه تحقیق

پشوتنی زاده (۱۳۸۴)در پژوهش خودبا عنوان «تعیین ویژگیهایی محتوایی مهم برای وب سایت های مخصوص نوجوانان ۱۴-۱۲ساله ایرانی »از مقایسه مهمترین ویژگیهای محتوایی سیاهه وارسی تنها وب سایت فارسی زبان نوجوانان ۱۴-۱۲ساله ،مشخص گردید فقط ۱۶ویژگی محتوایی (۱۸/۳۰%)در این وب سایت رعایت شده اند که بیانگر بی توجهی یا نا آگاهی مسئولان ذیربط نسبت به این گونه منابع اطلاعاتی نوین برای نوجوانان است.

مهاجر(۱۳۸۵)در پایان نامه کارشناسی ارشد خود از دانشگاه شیراز با عنوان «معماری اطلاعات از چشم اندازکودکان و نوجوانان:بررسی سایت های فارسی کودکان و نوجوانان در  وب» با بررسی نقاط قوت و ضعف این وب سایت ها ، به وضعیت موجود در این زمینه پرداخته و چارچوبی را برای طراحی هرچه کاربرمدارانه تر آنها کرده است. یافته های این تحقیق نشان می دهدکه ۳۶درصد از وب سایت های مورد پژوهش،ملاک های لازم در طراحی بصری صفحات را رعایت کرده اندو ۵۵درصد از آنها ملاک های تعیین کننده در ارزشیابی محتوای صفحات را مدنظرقرار داده اند و در مجموع ۵۸درصد از ملاک های ارزشیابی توسط این وب سایت ها رعایت شده است.همچنین یافته های این تحقیق مشخص می کندکه طراحان وب سایت [۱]های مورد پژوهش،به اصول طراحی محتوابیش از طرا حی بصری آگاهی و توجه داشته اند و لزوم آگاه سازی هر چه بیشتر طراحان نسبت به نیازهای اطلاعاتی و رفتارهای اطلاع یابی متفاوت کاربران کودک و نوجوان ،در جهت طراحی هر چه کاربردی تر این منابع نوین اطلاعاتی ضروری به نظر می رسد.

حسن زاده(۱۳۸۶)در پایان نامه خود با عنوان«بررسی وضعیت سایت های ایرانی کودکان و نوجوانان در محیط وب»به بررسی ۲۱وب سایت مربوط به کودکان و نوجوانان ایرانی بر اساس سه معیار آدرس،محتواو جنبه های فنی یا طراحی سایت پرداخته است.

برادر و نجفی نیا(۱۳۸۷)در پژوهش خود با نام «ارزشیابی تارنما(وب سایت)[۲]های مجله های الکترونیکی پیوسته ی کودک و نوجوان در ایران» به بررسی نقاط قوت و ضعف این وب سایت ها با استفاده از فرم سنجشی که بر اساس پنج مؤلفه ی محتوا و ساختار(از لحاظ طراحی بصری)ساختار(از لحاظ فنی) حق مؤلف و شاخص های کارکردی تنظیم شده است پرداخته اند.

[۱] Web design

[۲] website

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 10:0

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه رابطه سایت های اینترنتی و تکامل فیزیکی و اجتماعی کودکان

چارچوب نظری تحقیق

۱– کنش متقابل نمادین : نظریه ای است که بر اهمیت ارتباطات[۱] نمادین یعنی ژست ها و مهمتر از همه زبان در رشد فرد،گروه و جامعه تأکید می کند. این نظریه بیان می کند که رفتار اجتماعی ما به نقش ها و پایگاههایی که مورد پذیرش ماست،بستگی دارد. همچنین رفتار اجتماعی ما، بنابر گروهی که بدان تعلق داریم و نهادهایی که در آن ایفای وظیفه می کنیم شکل می گیرد. مانند نظریات پارسونز[۲] و هربرت مید[۳] و جورج زیمل[۴].

۲ – ساختار- کارکردگرا : در این نوع ازنظریات که به آن نظریات همکاری و همسازی نیز می گویند،جامعه بر این اساس شکل گرفته که انسان ها به تنهایی نمی توانند زندگی کنند و از خود محافظت نمایند. این میل در حیوانات نیز وجود دارد.

۳- نظریه الگوی قدرتمند رسانه: این تظریه بر اساس منطق دورکیم بنا گذاشته شده است. به نظر وی پیچیدگی جامعه،اجماع کم،ناهنجاری،آشفتگی فردی و از خود بیگانگی روانی یا گوشه گیری می تواند رسانه های توده ای را قدرتمند نماید.

۴- در این مرحله که مبتنی بر پژوهش بر روی متون رسانه‌ای، مخاطبان و سازمان های رسانه‌ای در اواخر دهه ۱۹۷۰ می‌باشد، رویکرد جدیدی در خصوص تأثیر رسانه‌ها تحت عنوان «ساخت اجتماعی واقعیت» شکل گرفت. بر اساس این رویکرد، رسانه‌ها به واسطه ساخت معنا، تأثیر بسیار مهمی دارند.

۵- نظریات دی فلور[۵]  که رسانه ها بر مخاطبان سه نوع تاثیر می گذارند: ۱-تأثیر شناختی ۲-تأثیر عاطفی۳- تأثیر رفتاری. 

۶- نظریه هژمونی فرهنگی

نظریه هژمونی فرهنگی را گرامشی[۶] مطرح کرد. وی این اصطلاح را در رابطه با ایدئولوژی حاکم در جامعه به کار برد. از نظر این دیدگاه، نظریه سلطه ایدئولوژی، تصویر مخدوشی از واقعیت یا روابط طبقاتی بدست می دهد.آلتوسر[۷]، نقش رسانه های همگانی را در انتشار ایدئولوژی حاکم برجسته می نمود.

[۱] cominiucation

[۲] parsoons

[۳] Herbert mid

[۴] Jorj zimel

[۵] Di felor

[۶] grameshi

[۷] altooser

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:58

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه رابطه بین نظارت وهمراهی والدین هنگام استفاده از سایت و روند اجتماعی شدن کودک

فرضيه‏ هاي تحقیق

۱- بین محتوی سایت های اینترنتی و اجتماعی شدن کودکان رابطه وجود دارد.

۲- بین تصاویر و نوشته های غیر اخلاقی در سایت ها و اجتماعی شدن کودکان رابطه وجود دارد.

۳- بین سایت های اینترنتی و تکامل فیزیکی و اجتماعی کودکان رابطه وجود دارد.

۴- بین نظارت وهمراهی وا لدین هنگام استفاده از سایت و روند اجتماعی شدن کودک رابطه وجود دارد.

 

سؤالات تحقیق

۱- آیا بین محتوی سایت های اینترنتی و اجتماعی شدن کودکان رابطه وجود دارد؟

۲- آیا بین تصاویر و نوشته های غیر اخلاقی در سایت ها و اجتماعی شدن کودکان رابطه وجود دارد؟

۳- آیا بین سایت های اینترنتی و تکامل فیزیکی و اجتماعی کودکان رابطه وجود دارد؟

۴- آیا بین نظارت وهمراهی وا لدین هنگام استفاده از سایت و روند اجتماعی شدن کودک رابطه وجود دارد؟

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:55

چهار شنبه 13 مرداد 1395

دانلود پایان نامه اجتماعی شدن کودکان

فصل دوم

مبانی نظری تحقیق

تعریف مفاهیم اساسی

تعریف مفهومی سایت: مجموعه ای از فایل های حاوی متن،تصویر یاگرافیک و… متصل به هم ،که غالباً شامل یک صفحه اصلی می باشدکه بر روی یک سرویس خدمات دهنده اینترنتی و یاهاست قرار دارند و به عنوان مجموعه ای از اطلاعات توسط یک فرد،گروه یا سازمان تهیه و نگهداری می شوند و عموم مردم می توانند بوسیله اینترنت به آن دسترسی داشته باشند.

تعریف عملیاتی سایت: به مجموعه کلیه صفحاتی که در اینترنت دارای یک آدرس مشخص هستند و کاربران می توانند آنها را مشاهده کنند،سایت گفته می شود.

  • اینترنت[۲]

تعریف مفهومی اینترنت: اینترنت شبکه ای وسیع از کامپیوترهاست که در نقاط مختلف جهان قرار دارند و به یکدیگر متصلند از نگاهی دیگر اینترنت مجموعه پایان پذیری از پایگاه های داده[۳] است که اطلاعات مختلف و متنوع فردی و جمعی انسان ها را در خود جمع آورده کرده است و هرروز نیز گسترش می یابد همین تعریف،بخوبی فرصت ها و نیز تهدیدهایی را که در ورای آن نهفته است،نشان می دهد پتانسیل های مثبت و کاربردهای مفیدی که جنبه های گوناگون زندگی انسان را تحت تأثیر قرار داده و تسریع،تسهیل و خلاقیت را برایش به ارمغان می آورد،بخشی از توانایی های معجزه آسای این شبکه است.

[۱] site

[۲] internet

[۳] Data base

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

 






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:51

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه نقش اینترنت و اجتماعی شدن کودکان
  • فضای مجازی[۱]

تعریف مفهومی فضای مجازی: این فضا محیط الکترونیکی با محیط شبکه ای از کامپیوترها دانسته می شودکه با استفاده از جلوه های سمعی و بصری[۲] سعی دارد تا اشیاء و واقعیت های سه بعدی جهان واقعی را مشابه سازی کند، اما ادعا می شود که فاقد مادیت فیزیکی هستند.

تعریف عملیاتی فضای مجازی: فضای مجازی به مجموعه هایی از ارتباطات درون انسان ها از طریق رایانه و مسائل مخابراتی ، بدون در نظر گرفتن جغرافیای فیزیکی گفته می شود. یک سیستم آنلاین[۳] ، نمونه ای از فضای مجازی است که کاربران آن می توانند از طریق ایمیل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. برخلاف فضای واقعی ،در فضای مجازی ، به جابجایی های فیزیکی نیاز نیست و همه ی کارها فقط از طریق فشردن کلیدها یا حرکات «ماوس» انجام می شود.

 

  • اجتماعی شدن

تعریف مفهومی اجتماعی شدن: تعامل بین یک شخص و محیط اجتماعی او را نشان می دهد که نتیجه آن یک سازش متقابل بین فرد و جامعه بوجود می آید . یا فرایندی است روانی-اجتماعی که بر پایه ی آن شخصیت اساسی تحت تأثیر محیط و مخصوصاً نهادهای تربیتی ،دینی و خانوادگی تشکل می یابد.

تعریف عملیاتی اجتماعی شدن :اجتماعی شدن ،رونداخذ معارف ،الگوها ،ارزش ها و نمادها می باشد. یا شیوه های عمل ،تفکر و احساس خاص گروهها ،جامعه و تمدنی است که هر شخص مجبور به زندگی در آن است،این روند از بدو تولد آغاز و در تمام طول حیات ادامه می یابد و متوقف نمی شود مگر با مرگ.

[۱] Sayberi space

[۲] multimedia

[۳] online

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:48

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه تأثیر آموزش مهارتهای مدیریت زمان بر اهمالکاری و عملکرد تحصیلی دانشجویان

دیدگاه نظری عرفا و فلاسفه:

عرفا و فلاسفه دور یک تعریفی از زمان مطرح کرده اند لازم نیست به زمان فکر کنیم و تعریفی از آن داشته باشیم. همین که آن را احساس کنیم کافی است البته امروزه روی یک تعریف از زمان کار می کنند طبق این تعریف، زمان عبارت است از وسیله اندازه گیری فعالیت (رحیمی ۱۳۸۱)

عرفا نیز به واسطه ماهیت ابزار شناختی خود یعنی دل از زبان نمادین استفاده می کنند و زمان را دارای جنبه درونی می دانند و از آن با اصطلاحاتی مانند وقت آن دم، یاد می کنند. عرفا وقت خوش عارفانه را نوعی بی دقتی و رها شدن عارف از سیطرة زمان و مکان می دانند (روبرت[۱] ۲۰۰۱)

این اسلام نیز اهمیت زمان را مورد تأیید قرار داده چنان که امام صادق (ع) می فرماید:

من استوی یوماً فهو معجون

باید هر روز نسبت به روز قبل بهتر باشیم

دیدگاه نظری جامعه شناسان: نظام ارزشی هر فرد تحت تأثیر باورهای اوست و باورهای هر انسانی برخاسته از فرهنگی است که در آن رشد و نمو کرده، نوع نگاه فرهنگ و افراد جامعه به زمان بر نحوة استفاده و عملکرد افرادیکه در چارچوب ارزش های آن قرار دارند تأثیر می گذارد زمان و نوع استفاده از آن یکی از عناصر و معیارهایی که از طریق آن می توان درباره کارآمد بودن قدرت یک فرهنگ در زمینه بالندگی و خلاقیت افراد آن قضاوت کرد (بوریس[۲] و مورگان[۳] ، ۲۰۰۲ نقل از مجیدی ۱۳۸۴)

رابینز یکی از صاحب نظران مدیریت است که به او نوع زمان اعتقاد دارد یکی زمان غیر قابل کنترل و دیگر زمان قالب کنترل بسیاری از پیشنهادهای مطرح شده برای مدیریت زمان مربوط به استفاده از زمان قابل کنترل است زیرا بخش کنترل پذیر وقت آدمی قابل مدیریت کردن است (رابینز[۴]، ۲۰۰۵  نقل از قائدی ۱۳۸۹)

[۱]– Roberte

[۲]– Bourise

[۳]– Morgane

[۴]– Rabinze

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:46

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه تعیین تاثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر خودکارآمدی تحصیلی و تاثیرات هیجانی

مدیریت زمان و تعریف آن

مدیریت زمان در اواخر دهه ۱۹۵۰ توسط ماکان مطرح گردید. این روش  شامل فنونی برای تعیین اهداف کوتاه مدت، چگونگی تبدیل ابن اهداف به وظایف و فعالیت ها برای اجرای سریع تر آن ها، چگونگی برنامه ریزی و اولویت بندی کردن کارهای روزانه و چگونگی جلوگیری از وقفه کاری که محدودیت در انجام وظایف ایجاد می کند، می باشد.

چرخه مدیریت زمان

برای اینکه نظام مدیریت زمان تحقق پیدا کند یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از نظام چرخه ای مدیریت زمان بویژه در ابتدای شروع سال تحصیلی پوسه[۱] (۲۰۰۳)است.وی در خصوص اهمیت چرخه مدیریت زمان معتقد است که نظام های مدیریت زمان به علت اینکه زائیده کمال گرایی و انتظارات غیر واقعی است شکست می خورند.

مراحل مدیریت زمان: ۱- تنظیم اهداف شغلی- شخصی و اهداف رشد خود (لگورت[۲] و کاکس[۳] ، ۲۰۰۲ نقل از حاتمی ۱۳۹۱) در اهمیت گزینش هدف استریکتز[۴] و گالیجی[۵] به این نتیجه رسیدند طی مطالعه ای (۲۰۰۱) که هدف گزینی الگوی کاری را سازمان می دهد و آنهایی که هدف گزینی دارند مداخلات شناختی کمتری را گزارش می دهند. ترسیم جهت یابی زمان و رشد اگاهی افراد به منظور صرف زمان دومین مرحله این نظام است طرح و برنامه سومین مرحله که شامل لیست برنامه های هفتگی ، ماهانه و برنامه های طولانی مدت است. لیست کردن کارها می توانند مهم باشد زیرا نیازی به یادآوری ندارد اولویت بندی تکالیف نیز کمک می کند کارهای مهم را به انجام برسانیم و از انجام آنها احساس رضایت دهیم (رابینسونز[۶]، ۲۰۰۳ نقل از حاتمی ۱۳۹۱)

[۱]– Pouse

[۲]– Legourt

[۳]– Kakse

[۴]– Stricints

[۵]– Galigy

[۶]– Rabinsonse

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:42

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه ارتباط عملکرد تحصیلی دانشجویان با آموزش مهارتهای مدیریت زمان

فرایند مدیریت زمان

فرایند مدیریت زمان ۴ مرحله دارد:

۱- تعهد فردی و شخصی افراد بایستی به اهمیت زمان و عواقب اتلاف آن آگاهی کامل داشته باشند. شرط اول در مدیریت زمان تعهد و پایبندی به تغییر در عادت ها و روش های گذشته (رابینسز[۱] ۲۰۰۲ نقل از سواری ۱۳۹۱)

۲- تجزیه و تحلیل: این بخش شامل دو قسمت وضع موجود، وضع مطلوب اتلاف گران عمده زمان شناسایی شده و راه های کاهش یا حذف آن تجزیه و تحلیل می شود.

برنامه ریزی: به منظور رسیدن به وضع مطلوب انجام می شود و مستلزم نه مرحله تدوین، هدف، تعیین وظایف اساسی برای تعیین نتایج قالب همچنین برای وظایف و مهک زدن مجدد هدف ها یا وظایف و نتایج قابل سنجش.

۳- تعیین ترتیب یا توالی وظایف تعیین منابع مورد نیاز تعیین تاریخ های تخمینی برای رسیدن به اهداف، اجرا و ارزشیابی باز خورد.

۴- پیگیری و تحلیل مجدد: در مرحله پیگیری و تحلیلی مجدد انواع ارزیابی ها از قبیل تشخیص تکوینی و پایانی صورت می گیرد. این مرحله در حدود تعیین میزان تحقق اهداف و پیگیری بهبود فعالیت ها در راه تحقق مؤثر اهداف (جواهرزاده ، ۱۳۸۸)

[۱]–  Rabinse

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:39

چهار شنبه 13 مرداد 1395

پایان نامه رابطه خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان و آموزش مهارتهای مدیریت زمان

رویکردهای مدیریت زمان در خصوص مدیریت زمان

رویکردهای متفاوتی مطرح شده که بیان هر یک از آنها می پردازیم:

رویکرد عینیت گرا: طرفداران این دیدگاه دید کمی و آماری به زمان دارند، قوانین مطلق گرایانه و عینی دارند امور را ثابت و بدون حرکت می بینند.

محیط و شرایط کاری در حال تغییر است افرادیکه این رویکرد را دارند نمی توانند از زمان استفاده کند (دیوانداری ، ۱۳۸۹)

تخیلی: برخی به شکل خیالپردازانه عمل می کنند فکر می کنند در آینده همه کارهای مورد انتظار را می توانند انجام دهند زمان را واقعیتی می پندارند که در آینده تحقیق می یابد در حال حاضر نباید چندان به آن توجه کرد همیشه منتظر یک رخداد خارق العاده اند و همه چیز را سروسامان دهد عدم درک زمان منجر به از دست رفتن فرصت هایی می شود که تکرار پذیر نیستند.

تقدیر گرا: هر چه پیش آید خوش آید برای ایجاد تغییر نبایستی تلاش کرد.

این کار ممکن است برای آرامش دادن و جلوگیری از فشارهای روانی بی نظمی فردی مفید باشد اما مدیر مسئول سازمان نمی تواند به این صورت باشد.

بهره وری: با کمترین زمان و هزینه بایستی بهترین نتیجه و عملکرد کاری را گرفت. افراد سعی دارند زمان لازم برای انجام یک کار را به حداقل برسانند تا فرصت انجام سایر تکالیف را بدست آورند.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 9:29

سه شنبه 12 مرداد 1395

پایان نامه بررسی ارتباط اهمالکاری دانشجویان و آموزش مهارت های مدیریت زمان

مهارت های مدیریت زمان

  • خودانگاره از طریق تکرار تصور خود به عنوان کاملاً اثر بخش و مؤثر بدست می آید. خود را از لحاظ مهارت های مدیریت شخصی و زمان، عالی سازید و همیشه این نقش را بازی کنید. تا اینکه ملکه ذهن شود. به این شکل مهارت ها به سادگی و به طور خودکار بدست می آید.
  • تکرار و تمرین. طبق مدل روز عمل کنید و به زمان طولانی نیاز دارید. سعی کنید عادت مهارت های مدیریت زمان را در خود پرورش دهید با خود صادق باشید برای اینکه مهارت های مدیریت زمان را پرورش دهید هم به زمان هم به قول و تعهد نیاز دارید.

قوائد و نقشه ها را به ذهن نیمه هوشیار خود بسپارید به خود قول دادن وقت شناسی، به کارهای مهم تر تمرکز کنید. به دیگران قول دهید که قصد بهتر بودن را دارید. (سروش ، ۱۳۸۶)

شروع از یک زمینه. از یک زمینه شروع کنید. یک دفعه نباشید عادتی را که برای شروع جدید و پیشرفت شما مرثر است بشناسید.

برای هر وعده ملاقات وقت شناس باشید. خود را برای هر وعده تنظیم کنید تا اینکه عادات جدید بخشی از رفتار عادی شما خود اگر تصمیم گرفتید بزودی روی یک تکلیف ارزشمند تمرکز کنید سعی کنید روزانه و حداقل برای سه هفته متوالی خود را تنظیم کنید.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد






نوشته شده توسط محمد در ساعت 20:24

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه رشته روانشناسی و آدرس sychology.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::