پایان نامه رابطه تاثیرات هیجانی و آموزش مهارت های مدیریت زمان در دانشجویان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

مجله علمی خبری
دانش خود را بیفزا

سه شنبه 12 مرداد 1395

پایان نامه رابطه تاثیرات هیجانی و آموزش مهارت های مدیریت زمان در دانشجویان

راهکارهای اصلی مدیریت زمان

مدیریت زمان دانش شخصی است همان گونه که شبانه روز مقدار مشخص و ثابتی از زمان را به خود اختصاص می دهد و هیچ گاه کمتر یا بیشتر از ۲۴ ساعت نخواهد شد و این اصل را ما در زندگی خود پذیرفته ایم باید این نکته را نیز بپذیریم که این ما هستیم که باید زمان خود را تنظیم کنیم، هرگز نمی توانیم این ۲۴ ساعت را افزایش و یا کاهش دهیم اما با یک برنامه ریزی صحیح می توانیم بهره خود را از این زمان معین بیشتر کنیم.

نشتی های زمان را بیابید: همواره به دنبال نشتی های زمان باشید و ببینید که زمان شما در چه مواقعی بیشتر هدر می رود پس از یافتن این زمان ها سعی در کنترل آن داشته باشید و سعی در اختصاص آن برای کارهای گوناگون داشته باشید به دنبال اهدافی از مدیریت زمان باشید (خاکی ، ۱۳۹۰ نقل از هاشمی ۱۳۹۱)

اولین گام در مدیریت زمان حذف کردن اوقاتی است که به صورت بی رویه هدر می رود اگر شما موفق به حذف این زمان ها شوید بدانید که اولین گام را در این راه برداشته اید.

الگو برداری از طرح مدیریت زمان

همواره سعی در الگو برداری از یک برنامه مدیریت زمان داشته باشید و در طرح الگوبرداری شده اهداف و اولویت های خود را بنویسید و آنها را مرتب کنید و سپس اولویت های غیر ضروری را حذف کنید و سپس اهداف بلند مدت و میان مدت خود را نیز شناسایی کرده و سعی در به انجام رساندن آن داشته باشید این اهداف تعیین شده باید دست یافتنی و در عین حال آرمانی باشد تا سبب تحریک شما برای تلاش و کوشش شود و این نکته را فراموش نکنید که هیچ گاه سعی در کپی برداری از سایر طرح ها نداشته باشید.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط محمد در ساعت 20:20

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه رشته روانشناسی و آدرس sychology.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::